Hello I would like a refund. This software is to bad. Your support team installed it and still have errors below. And themes crashes the whole website.
Thank You ! Brian Coleman
Warning: include_once(AZRUL_SYSTEM_PATH/pc_includes/JSON.php): failed to open stream: No such file or directory in /home1/briancoleman/public_html/administrator/components/com_community/models/network.php on line 33
Warning: include_once(): Failed opening 'AZRUL_SYSTEM_PATH/pc_includes/JSON.php' for inclusion (include_path='.:/opt/php55/lib/php') in /home1/briancoleman/public_html/administrator/components/com_community/models/network.php on line 33
Fatal error: Class 'Services_JSON' not found in /home1/briancoleman/public_html/administrator/components/com_community/models/network.php on line 40
HI, Brian.
Thank you for contacting us.
I'm sorry to hear you have hard times with JomSocial. Indeed it's a complex extension with many features. But you can't request refund only because you find it difficult to use. We can issue refund only if certain conditions are meet. Please, read our Refund Policy here:
www.jomsocial.com/refund-policy
Asking for refund because software "is to difficult to use" is like asking to refund a car because you don't know how to drive. It's not related with software in any way.
JomSocial is quite well documented here:
documentation.jomsocial.com
We also provide support on our forum. I saw few of your tickets and they ware attended in timely manner.
As for errors you mentioned. This may be caused by crashed installation of JomSocial. Please:
1. Edit your first post.
2. Click switch below main text field:
prntscr.com/fk3hdg
3. Provide your site details: backend URL, admin credentials and FTP:
prntscr.com/fk3hwz
4. Let us know that you provided credentials by posting in the same thread.
O but I will. This software is bad. I will contact my credit card holder today. And blast you over socical media. You can bet on that. You have 4 hours to respond. And the next hour I will have my followers take over.
HI, Brian.
I'm sorry but what you mean by "software is bad"? Why you consider it to be "bad"? Only because "is to difficult to use"? You probably saw our Refund Policy so you know that this can't be reason to demand refund.
You posted few times on forum and each time we responded in timely manner. Also you didn't reported any issues... only that JS "is to difficult to use". Please, not that this is digital product, once you downloaded it - it can't be returned. We kept our part of the deal. I apologize but your demand is unfair.
Really ! U don't have great support. O I see you are just a moderator. Hey that's fine with me. Social media is a powerful tool. And thank you showing me early how this, so called company is.
HI, Brian.
You didn't provide any details regarding your refund request. All that you mentioned is: "software is bad", "is to difficult to use" and "U don't have great support". That do not help us a lot. I'd like to know why are you not happy with our service and software. Details will help us understand what is wrong and improve in the future.
Sir! Im done talking to you. I have seen your return policy. And you cant make decision like that anyway. You are just a moderator. It's a waste of my time. Have a great day. And what said still stands. Thank you
HI, Brian.
Certainly I can, that's why I'm responding. You shouldn't be suggested by a forum title. So please, explain why you're requesting a refund, so we could know what went wrong in this case.
Naw just going to go back to simple machine forums. Last time support installed here. It gave the error message. And themes gives a error. Didnt realize how powerful simple machine forums were.
HI, Brian.
I'm sorry Brian but I don't understand this change of topic.
You mean you had issue with simple machine forums? How it's related with JomSocial?